teletabis ilk 2 bucuk ay o şekildeydik tam olarak. Telefonum oğlumun yanında esir kalıyodu resmen dünyadan bi haberdim. Çocuğumun radyasyon alması da cabası. Ama bizimki gündüzleri desteğe ihtiyaç duyuyordu. Gece gürültüsüz uyuyabiliyodu. Sonra yavaş yavaş desteği kestim. Yarım saat sonra, 15 dk gürültüyü kapatmaya başladım. Öyle öyle 1 aydır hiç gürültü olmadan uyuyor. Tavsiyem biran önce bıraktırın. Yaşında hala bu şekilde uyuyan duydum alışıyorlar maalesef 🌸😐