edaa1506 aslında 600 gram gayet iyi benim kızım 3,5 kilo doğmuştu, birinci ayın sonunda kıyafetleri ile 3850 çıkmıştı, daha sonra kilo artışı çok güzel ilerledi hatta fazla bile ilerledi, genellikle hep üst sınırda gitti. O yüzden sağlığı yerinde ise hiç bir zaman kiloyu kafaya takma.