Merhaba hanımlar , yeni mamaya geçtik aptamil aldım üzerinde anne sütüyle beslenemeyen bebekler işim özeldir diye bir uyarı var . Anlayamadım yani biz %70 anne sütü ile besleniyoruz şuan , bu mama hiç anne sütü alamayan bebişler için mi acaba öyle bir ayrımı var mı aptamil de sma da var biliyorum çünkü :/