Burcu0725 Oğlum 10 aylık sizce bize ne oluyor diş bu kadar yapar mı ateşi 38 in altına düşmüyor ne önerirsiniz kızlar 😞
Fulyag Burcu0725 Bizde sadece ateş var doktora sorduk diş ateş yapmaz dedi zaten patlamış da dişi sanırım enfeksiyon 😕
Fulyag Mom090 Ben demiyorum doktorlar diyor 🙂 En az 4-5 doktora gittik hepsi de aynı şeyi söyledi sanırım kastettikleri normal ateş seviyesinin üstündeki ateşler
Mom090 Fulyag yok sana demedim doktora dedim bende 😃 38i geçmeyen ateş yapar bildiğim hatta özellikle azılarda
Deletedmom_9857 Burcu0725 geçmiş olsun canım doktora götürün isterseniz düşmeyen ateş enfeksiyon oluyor genelde ihmal etmeyin
Burcu0725 Deletedmom_9857 götürdüm sonuçları beklıyorum şuanda kan var gibi dedı kakasında balgamlı dedı tekrar araştıracaklar yarın görucem ıns bısı cıkmaz ya 😢
Sena1997 Burcu0725 ilac kullaniyoruz canim ishali hayla devam digerleri yok artik cok sukur doktor 1 hafta 10 gun sürebilir dedi