Arkadaşlar merhaba, sıcaklardan dolayı sütüm azalmıştı ve litrelerce su içmeme rağmen bebeğimin çişli bez sayısı falan azalmıştı. Doktorumuza yazdım ne yapabilirim diye mama takviyesi verdi ama onunla beraber benim kullanabileceğim bir vitamin söyledi, dün aldım kullanmaya başladım ve baya fayda etti sanırım kendimi sağıp baktığımda bi önceki güne göre artmıştı sütüm fark edilir derecede. Böyle bir durumda olan varsa aranızda diye yazmak istedim bana önerdiği vitamin solgar bira mayası özü ve b12 vitamin destekli olan vitamin. Sizde doktorlarınıza danışın tabi sadece benim durumumda olan varsa yardım edebilmek amacıyla yazmak istedim