bebegimherseyim_ Merhaba yarın taktırmaya düşünüyorum taktıran var mı nasıl oluyor asılı bir işlemmi ne kadar sürüyor
_Goktugunannesi__ bebegimherseyim_ Şehir hastanesinde taktırdım adetlik değildim hastaneye gitmeden 1 gün önce sağlık ocağına kan verdim beta baktırmak için gerekli bir test çünkü eğer adetlik değilseniz maksimum 1 dk süren bir işlem acı eşiğim düşük olmasına rağmen hiçbişey hissetmedim sonradan hafif bir karın kasık ağrısı oldu bi kaç gün o kadar
sadekahve_bitter bebegimherseyim_ rutin muayene gibi korkacak birşey değil İlk spiralimi 10 yıl kullandım ikinciyi de bebeğim 4 aylıktı taktırdım
bebegimherseyim_ _Goktugunannesi__ takarken acıyor mu? Ne kadar sürüyor takması? Birde kaydığını falan nasıl anlıycaz
bebegimherseyim_ _Goktugunannesi__ benim korkum dün çıktı ilişkiye girmeden gelin takılabilir dedi gideceğim yer kanamam yok benimde durdu inş bi sorun olmaz ve dediğin gibi bir şey hissetmem
_Goktugunannesi__ bebegimherseyim_ 1 ay sonra muayene gidiyorsun sonra senede bir gidiyosun ağrı ve kaynanan olunca kaymış oluyomuş
iki_prens_annesi_ sadekahve_bitter merhaba 10 yıl spiral kullandığınızı belirtmissiniz bende taktırmak istiyorum ama cesaret edemiyorum sadece 1 kere takılıp bitiyor mu ne sıklıkla kontrole gitmeniz gerekiyor
Asyaasli92 bebegimherseyim_ doğumdan 2 veya 3 ay sonra taktırdım. Dr adetli iken gel kanallar açık olduğundan daha iyi olur demişti. Kısa bir an acı hissettim ama dayanılmaz değildi (acı eşiğinize göre tabii ki) çok çok kısa süren bir işlem. Takıldığından bu yana herhangi bir sorun yaşamadım 4 ay oldu, rahatım şimdilik
Demoo Asyaasli92 merhaba devlette mi takdirdiniz bir de hormonlu ve hormonsuz varmis buna dr mu karar veriyor
Asyaasli92 Demoo özelde, hormonla ilgili dediğiniz gibi bir seçenek sunulmadi sadece antestezi isteyip istemediğim soruldu, Dr dayanıklı misin çok kısa sürecek boşuna anestezi alma istersen demişti
sadekahve_bitter iki_prens_annesi_ evet takıldıktan sonra 1 hafta ağır iş yapılmaması gerek kayma olmasın diye Doktorumuz söyler muayeneyi ben ilk yıllar her yıl gittim sonra 2- sene sonra çıkarmadan da 1,5 yıl önce gittim
iki_prens_annesi_ sadekahve_bitter çok teşekkür ederim çok sık değilmiş çok şükür ben çok geriliyorum çünkü
Muhammedinannesi2424 8 sene spiralle korundum cikarttim bebek olduktan sonra tekrar taktirdim. Aci esigim yüksektir benim hiç anlamadim bile. Adetli degildim sadece test yaptirdim gebelik yok diye hemen takildim. Yeni spiralle 4 ay oldu
gecekusu_- sadekahve_bitter peki bu spirallerin değişik modelleri mi ne varmış bakir vs diye geçiyor gibi hangisi daha iyi sağlam peki bende taktırmak istiyorum ama isimlerini bilmiyorum ve hangisinin koruması daha yüksek bilmiyorum