Kızlar merhabalar 9 gün var adetime bu süreçte hamilelik belirtisi olur mu olursa ne gibi olur mesela ve en erken kaçıncı gün test yapmak gerekiyor bilginiz varsa paylaşır mısınız ve ayrıca pilatese gidiyorum şüphem var hamilelikle acaba bu hafta ertelesem mi kesinleşene kadar ağırlık vs kaldırıyorum baya ağrıyor karın kaslarım falan