Daha önce de post açmıştım canım annelerim bir çözüm bulamadım bebeğim 9.5 aylık önceden ayağımda sallayarak emzikle uyuyordu emziği de ayakta sallamayı da bıraktı kendi kendine memede uyuyor gündüz neyse ama sabaha kadar memede beşiğine koyduğum an ağlıyor yanımda da yatmıyor kucakta 1 aydır oturarak uyuyorum felç olucam artık yalvarırım bana bi akıl verin ağlıyorum artık her yerim ağrıyor uyku desen yok ne yapıcam ben memeyi bıraktırmak bile istiyorum bana kızmayın ama onu da nasıl yaparım bilmiyorum küçük anlamaz çok yorgunum nasıl ne yapabilirim ben annelerim😭😭