Hale0108 merhaba doktora götürdüm sinek ısırığı isilik hepsi üst üste gelmiş stilex aldım günde iki kez sürdüm geçti isilik kaldı sadece onun içinde sık sık banyo yaptırdım ince giydirdim serin tuttum evimde klima kullanıyorum geçti gibi ama terlediği zaman yine arada atıyor kollarında urfada yaşıyorum ben çok sıcak olduğu için