Ebru__ Hanımlar samsun kadınlar plajına gidenler var mı merkezde değil mi nasıl beğendiniz mi giriş ücreti ne kadar
xaydanx Geçen sene gitmiştim ben fazla sevmedim ,denizi felan çok kötü, ücretli evet Onun yerine endiz tarafına gidebilirsin hiç değilse denizi daha güzel 👍