Cscs ben de aynı durumu yaşıyorum. Her an değil, ama günde en az bir kere çığlık çığlığa; âdeta meme ile kavga edercesine bir hâl alıyor. Başını kolumun altına doğru sokuyor, gözleri kapalı bağırarak ağlıyor. Bugün 3 ay 4 günlük oldu minik meleğim 22 Haziran’dan beri yaşıyoruz bunu. Sabır ve sevgi ile aşabilelim inşallah bu süreci. 🙏🍀