Mom2525 Merhaba arkadaşlar gebeliğin ilk aylarında tansiyon düşüklüğü yaşadınız mı ne kadar süre sonra geçti
Alya1515 Mom2525 ben başlarında çok yaşadım normal hatta 6 ya düştüğü oluyordu doktor yatış vermişti o zaman, tuzlu ayran içiyordum tek yaptığım bu birde sıcakta düşmesine etki ediyor
Canparem35 Mom2525 Evet surdu baş dönmesi durumunda tuzlu ayran sadece pek icmedim de acikcasi 2 dk uzaninca geciyordu