Esrakayabasi1 Bu ay antibiyotik kullandım ve kanal tedavisi oldum dogumumdan beri adetim düzenliydi geçen ay bikaç gün erken oldum ama bu ay üç gün gecikti bu durumu yaşayan var mı test yapmaya cesaretim yok 🥲