Merhaba kızlar bebeğim biara anne baba diyordu ama artık hiç demiyor sürekli söylemesi için konuşuyorum onla ama hiç niyeti erkek bebekleri geç konuşur diyorlar iki tane arkadaşım benimle doğum yapan ama onların bebeği anne baba abla maşallah ları var ben mi aceleci davranıyorum yoksa geç mi kaldık ne yapmam gerekiyor