Bebeğim sadece anne sütü alıyor çok nadir acil anlarda mamaya basvuruyoruz yani 2 hafta da bir denk gelirse o da acil bir durumda 4 ayını tamamlayinca 4. Aya uygun gece veya normal kaşık mamadan başlamayı düşünüyorum siz neler yaptınız ek gıdaya ne Zaman basladiniz yada nasıl bir yol izlemeliyim 4 ay falan dolunca başlasam mi neyle başlasam kafam karıştı