Merhaba kızlar 😊 BİM’e Cuma günü mama sandalyesi gelecek ürünü inceledim e bebekteki baby plus markasının aynısı gibi geldi bana. Daha önceden alıp kullanan memnun kalan var mı acaba ? Ayakları da metal olduğu için güvenilir gibi geldi bana ama bilemedim 🤷🏻♀️