-elz- Sevgili anneler kızım 46 günlük uyanık olduğu ve emmediği zamanlarda sürekli ağlıyor. Bu sefer kucağa alıyorum dolaştırmak için oda maksimum 5 dk hatta bazen o kadar bile sürmüyor kucakta da ağlıyor. Emzik de kabul etmiyor. Böyle olunca canım çok sıkılıyor yoruluyor ve bunalıyorum. Lavaboya gidecek vaktim bile yok. Zaten lohusa bunalımından yeni yeni kurtulmaya çalışıyorum bir de kızım böyle ağlayınca hepten zorlaşıyor her şey. Hiç bir şekilde zevk alamaz oldum anneliğimi doya doya yaşayamıyorum dışarı çıkmak tam bir eziyet gibi geliyor çünkü asla durmuyor. bebekleri bu şekilde olanlar varsa lütfen benimle paylaşsınlar ki ben yalnız olmadığımı bilip biraz ferahlayayım. ayrıca bu sebepsiz ağlamalara farklı çözüm önerileriniz de olabilir tabi. daha önce yaşamış olanlar da inş. bu durumun geçici olduğuna dair bilgi verir de ümitlendirirler beni. bunlara ihtiyacım var inanın, çok bunalıyorum. Psikolojim hiç iyi değil.
1Annevekizi -elz- öncelikle bu zamanların geçeceğine dair kendine moral ver çünkü gerçekten geçiyor evet gecmicek gibi ama inan öyle değil. Onun dışında gazı olabilir ondan dolayı böyle olabilir karnına masaj yapmayı dene. Yada bacaklarini karnına doğru hareket ettir. Ve en önemlisi bir doktora görünmek en azından neden ağladığıni kesin olarak öğrenirsin
havinoyku -elz- merhaba öncelikle rahatla biraz 39.günde benim kızımın kolik olduğunu öğrendik aynı belirtiler vardı süpürge sesi ve piş piş sesi veya beyaz pembe gürültü sesleri rahatlamasını sağlıyor 1 ay kadar yaşadık bu problemi sonra rahatladı kızım şuan 3.5 aylık ve sanırım tekrar başladı kabız olabilir bebeğiniz masaj çok iyi geliyor. Dışarıı seyrettirin balkondan senin stresin bebeğine geçiyo ve bu yüzden huysuz oluyolar unutma geçer merak etme
Selamcanim -elz- aç mı? Gazı mı var? Kabız mı? Uykusu mu var? Önce neden ağladığını bilmek gerekiyor canım. Sonra bugünlerin geçeceğine inan. Güzel olacak hersey.
Yesillimon -elz- Yanlız değilsin cnm benim kızımda 47 günlük aynı anlattigin gibi ne yatakta duruyor ne kucakta mutlaka gezer halde olmam lazım mesela biraz önce uyutmaya çalıştım uyumadı babası aldı kucağına gezdiriyor hiç geçmeyecek gibi ama geçecek bu günlerde cnm Allah sabır versin bizlere.
-elz- 1Annevekizi düzenli gittiğimiz bir doktorumuz var. Onunla ilerliyoruz zaten kilo alımını vs hep kontrol ediyor ama yine de bebeğim uyumuyor uyanık kaldığı sürece emmediği sürede hep ağlıyor asla sakinleştiremşyorum kafayı yiyeceğim
-elz- havinoyku kabız değil aslında ama evet her gün düzenli dışkılama yapamıyor bazen günler sürüyor bilemiyorum gerçekten zor durumdayım
Ayda2022 -elz- canım benim, yorucu, hepimiz senin yorgunluğunu, halini çok iyi anlıyoruz biraz daha dayan. Gaz olabilir mi? Ya da süt yetersiz olabilir mi? Bunları kontrpş ettiniz m? açlıktan çok ağlar genelde bebekler
-elz- Ayda2022 evet doktor kontrolünde ilerliyoruz ama sürekli ağlıyor işte bilemiyorum neden doktora sorduğumda ağlasın deyip duruyor
Tbshn -elz- bu günler geçecek biz de şuan 6 aylığız en başında ben de çok zor zamanlar geçirdim doğurdum kucağıma alamadım enfeksiyondan ve solunum sıkıntısından 1 hafta yoğun bakımda kaldı bebeğim 2 saat uyudum uyandım emzirmeye gittim, ama geçecek merak etme. Gazı vardır doktor kontrolünde anlat sana gaz damlası veya bitkisel şurup önerecekler yanında kalabilecek biri varsa bir süre yardımcı olsun uykusuzluk vs her şey çok zor geliyor biliyorum ama sana güldüğünde elini tuttuğunda her şeye değiyor 😍❤️ Kendine hep hatırlat sen çok güzelsin ve bebeğinle çok güzel günler seni bekliyor. Çünkü en iyi arkadaşını doğurdun artık 🥰
-elz- Tbshn çok teşekkür ederim çok güzel konuşmuşsunuz rabbim tez günde rahatlatsın inşallah cümlemizi 🥰
Tbshn -elz- Böyle zamanlarda destek çok iyi geliyor inşallah hepimizin bebeği ömrü boyunca sağlıklı ve huzurlu günler yaşar 🥰
-elz- Ayda2022 herşeyine baktından sonra böyle söylüyor aslında buranın iyi doktorlarından ama bilemiyorum
Ayda2022 -elz- emzik için alıştırma yöntemleri var internette. Onları araştırıp uygulamayı deneseniz. Ama br bebek ya açsa ya gazı varsa ya da uykusu varsa ağlar, doktor her şey yolunda olduğunu söylediği için böyle söylüyorum. Sütünüz yetiyor mu