Kızımda da 1 buçuk aylıkken başladı, neye alerjisi olduğu bakılmadı ama doktorumuz bana oldukça katı bir diyet vermişti, süt ve süt ürünleri, domates, biber, kahve, çikolata, susam gibi uzayan bir listeydi.. 3 aylık oluncaya kadar tam diyet uyguladım. Ardından tatil için memlelete gittiğimde farklı bir doktora gittik ve o doktor bebeğimin kilosunun iyi olduğunu diyeti biraz bozabileceğimi söyledi, önce domates ve biber yemeye başladım, ardından kahve ve çikolata gibi.. 4 aylık kontrolde tekrar kendi doktorumuza gittiğimde neyi uyguladıysan devam edebilirsin dedi yavaştan süt ürünlerini de tüketmeye başladım yoğurt, peynir gibi. Şu an bir tepki görmedim bebeğimde, 4 buçuk aylık oldu. Umarım geçip gitmiştir artık…