Napçam bilmiyorum seneye okula göndereceğim kahvaltısı sadece tost ve ikna edebilirsem çorba yarın bi gün okula gidince nasıl kahvaltı yapacak bilmiyorum çok üzülüyorum çözemezsem çocuk psikolgundan yardım almayı düşünüyorum nolur bi akıl verin bana düzelir mi düzelmez mi deneyimlerinizi nerak ediyorum