arkadaşlar kızım 3 gün önce elini gözüne sokmuştu tırnagıda vardı
hafif bi kızardı 2 gün geçmeyince göz doktoruna götürdüm ve bi sıkıntı yok dedi damla verdi
aradan 2 gün geçti iki gözü de kan çanagı resmen beyazı yok
mikrop mı kaptı anlamadım ki çapaklanma falan da var