Kızlar daha yeni sütü bıraktık kızım saat başı bişiler yemek istiyo kahvaltı az ediyo sonra elma yer yarım saat sonra bisküvi fln öglen baya ekmekli çorba içer arada yine bişi yemek istiyo akşam yemegi iyi yer ama 2 saat sonra yine yemek istiyo kuruyemiş sert diye korkup vermiyorum salatalık yemiyo meyve bi tek elma yer siz gün içinde kaç öğün neler veriyosunuz mutfaktan çıkamıyorum ne vercem çok dert oldu