Kızlar evim 2+1 balkonum çok küçük derin dondurucum yer kaplıyor ve evim de kiler odam yok koridorum baya geniş ve uzun vestiyerim de var oda çok buyuk 2 bölmeli bi bölüme montları asıyorum uzunca boydan boya.. diğer tarafı ise ayakkabılar var raflı oraya kilerlik odası yapsam kapatıp hiç yapan var mı ☺️