burcutas ikiprensannesi53_ Ben kendi kimliğim ile işlem yapıp öyle muayene ettirmiştim kızımı doğum yaptığım hastanede sonra zaten başvuru yaptık kimlik için geçici kimlik belgesi vermişlerdi onunla işlem yapmıştım ☺️
Jsjshsh ikiprensannesi53_ doğum yaptığım hastanede kendi kimliğim ile işlem yapıldı doğum karnesinide vermiştim oradaki protokol numarasına da bakmışlardı ama onsuz da olur
Bdurmus92 ikiprensannesi53_ evet canm biz yaptırdık kimlk cıkartnca gittik bilgileri güncellediler ama ücret yüksekti özele gitmiştk
Jsjshsh ikiprensannesi53_ kilosuna boyuna bakılmıştı gözlerine kulaklarına göbek bağına o şekilde beslenmesini falan sormuşlardı
Summerwine95 ikiprensannesi53_ 5.gun ilk muayeneye gitmiştik onda da nüfus bize belge vermişti kimlik gelene kadar kullanmalık.Onunla işlem yaptirmistik
ladymoms_ ikiprensannesi53_ yapılıyor ama şöyle geçici kimlik biz gittik ama kimliği çıkmamıştı biz geciciyide evde unutmuşuz gittik e devletten çıktısını aldık yoksa yapmiyolar
2-prensannesi ikiprensannesi53_ doğum raporuyla oluyor kimliği çıkınca da bilgilerini veriyorsun sisteme kaydediyorlar
ikiprensannesi53_ 2-prensannesi teşekkür ederim 🥰 bide hangi kağıtla muayene sırası alınıyor bana gösteren olmadı