Cuma akşam biraz ateşi vardı kızımın cumartesi sabah arttığını farkettirmeden calpolle falan idare ettik ikindiden sonra 38i gördük acile gittik. Kan alındı akciğer röntgeni istedi doktor bogazina baktı hepsi temiz. Bitek idrar veremedik. Her neyse bir ates düşürücü serum takıp yolladılar distendir diye. Gece rahat geçti ama sabah 6da çığlık kiyamet 39 derece ateşle hastaneye gittik calpol verdim yine yolda düşmüştü. Bu defa başka hastaneye gittim oradaki doktor kulağına baktı ve kızarıklık var muhtemelen enfeksiyon dedi antibiyotik verdi. 4 saatte birde calpol. Ateşi hiç tam anlamıyla düşmüyor kafayı yiyicem 38 37 arası değişip duruyor. 38 buçukta gördük yine. Calpol çok ufak rahatlatıyor. Bu kadar inatci ates normal mi kızlar ben anlamıyorum ya ishalde başladı bide.15 gün sonra 1 yaşında bu arada.