Hobbalayarim Kızlar böyle bayıla bayıla yiyeceğimiz bi tatlı soyleyiverin de hemen kalkıp yapayimmm var mı değişik biseylerrr 🫨😀😘😘
Deletedmom_68 Hobbalayarim hemen kalkıp yapılacak bişi feğil ama ejder tatlısı aklında olsun😋😋he bir de frambuazlı olsun efsane oluyo😍
balbocegi788 Hobbalayarim triliçe çok severim bir ton şeker kullanılmasına rağmen bana çok hafif gelen bir tatlı 😊
Hobbalayarim balbocegi788 hiç yapmadım ama dur ben bi yarın bismillah diyip deneyeyim bana da çok lezzetli geliyor
findikbrnlu0_ uykusuzanne__ tüh bide kendin söyledin kendin canını çektirdin yarın ilk işin onu yapmak olsun😂😂