4,5 aylık oğlumu yerde sallıyordum. Yerde de halı üstüne pike ve yatak örtüsü vardı. Bir anda kendisi sola attı. Yani yastıkla bacağımdayken alnı üstü yere düştü. Hemen buz tuttum hiçbir morluk şişlik yok. Hemen de sustu. Çok az bir yükseklikten düşmüş oldu ama yine de endişe ediyorum. Tam uyku öncesiydi sonrasında mama verdim hepsini yedi ve hemen kucağımda uyudu zaten. Uyutmamam gerekir miydi yoksa bu kadar yükseklikten bir şey olmaz mı? Bugün pazar hastahaneye götürsem bile çocuk doktoru olmayacak o yüzden fikir almak istiyorum