Madamehappyyyyy 2-3 gündür emerken ağlamak istiyor,acı çekiyor gibi yüzünü ekşitiyor,bazen bırakıyor ağlıyor sonra meme arıyor 😞☹️uzun uzun nefes alıp çekiyor..
irem_19 Madamehappyyyyy eğer uykuluyken yapıyorsa bunu rüya görüyordur canım rüyasında korkuturlar benim kızımda gece emmesinde bazenleri öyle yapıyor ama sonra geçiyor
Madamehappyyyyy irem_19 İki gündür uyandıktan sonra verdiğim de yapıyor genel de gözü kapalı ağlıyor.. kolik bir bebek zaten ama alakası var mu bilmiyorum😓
Merhaba05 Madamehappyyyyy pamukçuk olmuş canım 😔 benim bebeğimde o aylarda olmuştu emerken çok acı çekerdi o yüzden aynılarını yapardı yazdıklarını görünce hemen anladım. Bugün pazar eczaneler kapalı ama yarın eczaneden bi kutu ingiliz karbonatı bi pakette gazlı bez al (küçük kare şeklinde olanlardan) bi kahve fincanı ılık suya 1 çay kaşığı karbonat koyup karıştır karbonat erisin sonra gazlı bezi serçe parmağına dola karbonatlı suya batır bebeğinin ağzında beyaz olan yerleri nazikçe sil. Çok bastırma parmağınıda içerde çok uzun tutma ki öğürüp kusmasın. Bunu gün içinde her emzirmeden önce ve sonra yapmaya çalış. Eğer senin göğsünde de hafif kaşıntı, yanma vs. Gibi şeyler varsa kendi göğüs ucunada karbonat sürebilirsin. 2-3 gün bu şekilde dene eğer beyazlık geçmezse dr gitmen gerekir doktor damla şeklinde ilaç yazıyor onu alıp evde hazırlayıp her gün ağzına damlatıyosun inşallah ilaca gerek kalmadan karbonatlı suyla geçer 🙏🏼