Kizlar kizim 20 günlük.Yüzü kizardi ve küçük küçük sivilceler var yuzunde.Bir yanaginda daha çok.Hicc bir sey yemiyorum nerdeyse.Tatli, yağli, acı ve s.
4-5 gündür burun damlasi damlatiyorum doktor tavsiyye etdi nezle oldugu için burnu cok tikali.Ondan ola bilirmi acaba?Ne yapmam gerekir?Doktor kontrolumuz 2 gun sonra