Normalde ağlamaz ama çok aç olduğu için ağlayarak banyo yaptı ☹️ yüzüstü tutarak kafasını yıkıyordum elimle tam yüzünü sıvazlarken ağladığı için burnundan birden çok fazla nefes çekti ve elimdeki şampuanlı su burnundan hop midesine gitti:( şükür ki ciğerlerine gitmedi ama şimdi de bir şey olur mu diye korkuyorum 😞 şampuan: mustela yenidoğan üstünde avokado resmi olan. Zaten geçen gece üşüttü dün sabah kusmuştu midesi hassastı şimdi iyice tedirgin oldum. Başına gelen var mı acaba? Nasıl oldu sonrasında?