Tecrübeli anneler yenidoğan bebeğinizle nasıl ilgileniyorsunuz? Ben çok yoruldum, aslında çok huysuz bir bebeğim yok ama ne yapacağımı şaşırdım. Bebek uyuyor uyanıyor emiyor ağlıyor bu döngü böyle devam ediyor bazen 3 saat bazen 4 saat uyanık kalıyor, bu süre içinde emzir, pışpışla, uyut yatır yatağa koyunca uyansın, ayağa kaldır dolaştır, emzir mama ver 3 4 saatim böyle geçiyor. Sırtım da çok ağrıyor, uyumadığı ve emmediği zamanlarda da genelde ağlıyor
Sizin bebekleriniz de böyle mi? Siz bu sürelerde neler yapıyorsunuz? Bir de işin kötü yani eşimin izni bitmek üzere yalnız kalıcam evde, şimdi onlayken bile zorlanırken o gittiğinde bebeğe nasıl bakacağım bilemiyorum, bi de bunların hepsinin yanında uykusuzluk var, bilgisi önerisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim, bir de bebekler ne zaman uyandığında ağlamadan durmaya başlıyorlar bu hep böyle devam etmiyordur heralde 😥