Bizimkide her 2 max 3 saat aralıklalarla uyanıp emip yatmak istiyor malesef aclıktan değil alıskanlıktan gündüzleri emzirme aralıklarını acarak gecelerı de agladıgında emzirmek yerıne pış pışlayıp beşiğinde tekrar uyutmayı denıyorum bazen başarılı oluyorum ama cogu zaman basarılı olamıyorum gunduz emme aralıkları da bunu etkılıyor tabı