Demett_k Arkadaşlar kızım ilk doğduğunda iki göğsünde de şişlik vardı. Zamanla git gide azaldı. Şuan hala hafif var göğsü tamamen dümdüz değil. 2 yaşında doktor normal bu yağ bezesi demişti. Bu durumu yaşayan varmı.
Nur1212 Demett_k kızım prematüre ve 2 yaşında hala bizdede şişlik var çocuk doktoru endokrine göster dedi bende götürdüm tahlil usg falan baktılar ama bişey çıkmadı takip edicez dedi