Kızlar ben bu iki mamayı kullanıyorm çoğunlukla bebelac gold veriyorm arada bir günde 3,4defa falanda hipp veryorm bebğim sadece mamayla beslenen bi bebek ama gerçekten başım dönüyor artk 3ay 15günlük her saat başı mama yapmaktan çoo yoruldum sersem gbym ya napıcam bilmyorm Biraz fazla yapaym diyorm o an fazlasını yemiyor en fazla 3 veya 4ölçek 🥴🥴🥴