Kizlar merhaba maasallah bebegim gece cok guzel uyuyor suan hala uyku duzenimiz yok ama ornegin dun 22de uyudu sabah 11de kalkti tabi soyle gece 2de emmek istedi hemen uyudu, 7de tekrar emmek istedi sonra yine hemen uyudu 10.30a kadar. Gun icinde zaten hep kucakt uyuyor hala asla yatagina alistiramadim. Sansliysam geceleri yataginda yatiyor. Gunduzleri kucakta uyudugu icin de uykulari boluk porcuk 40 dk yarim saat falan oluyor. Yani oglene kadar uyumasi normal mi ancak oglen tamamen uyanmis oluyor. Sizin bebekleriniz nasil neler yapiyorsunuz