Merhabaa hanımlar, önümüzdeki haftalar Allah nasip kısmet ederse tatile çıkma planımız var 🫠 ama bebeğim şu an 4,5 aylık, yerini yadırgar mı, huysuzluk yapar mı ya da ben onun uyku saatlerine evdeki kadar uyabilecek miyim bu sorun olur mu… Genel olarak en çok korktuğum şey uyku problemi. Diğer konularda bir şekilde hallederiz gibime geliyor ama uyku düzeninin sapmasından yer yadırgamasından korkuyorum. Dinlenmek için gitmek istiyorum ama daha da yorgun dönmekten korkuyorum. 🫠
Tecrübe ya da tavsiye dinlemek isterim 💖