Seymayusuf5304 Kızlar nolur yardımcı olun oğlum 24 aylık memeden kestim ama gece sancı içinde uyandım göğsüm taş gibi oldu çocuğu emzirmek zorunda kaldım süt sağ diyorlar ama aynı mantık gene taş gibi oluyo göğsüm napicam😭😭😭😭😭😭
Cennetinsusu Seymayusuf5304 Seni rahatlatacak kadar sütünü ara ara sağ zamanla azalacak. Bebeğini emzirdiğin zaman çok daha sık emziriyorsun. Ama sağdığın zaman öyle değil. Beyaz lahanayı buzluğa koy sonra çıkarıp göğsüne koy rahatlatacaktır sizi.
Zelislina Seymayusuf5304 ada çayı için bol bol sütü kesiyormuş birfe eczanelerde süt kesen azaltan haplar varmış arkadaşım diyordu
bisenakillisinzaten Seymayusuf5304 sütünüz çok dolduğunda sizi rahatlatacak kadar sağın. Sonra haşlanmış ve soğumuş lahana yaprağını göğsünüze koyun. Lahana işlemini hem sabah hem gece yapın.(süt sağmayla birlikte) Süt sağma işlemini de göğsünüz çok dolduğunda yapın. Ben bu şekilde 2 günde ağrıdan kurtuldum. Ama sütün geri çekilme işlemi zaman alıyor. Ama 3 gün sonra ağrınız falan kalmıyor