NisanAnnesi uykusuzluktan oluyor, psikolog işi değiş bence. Geçen gece; oğlum ağlarken bence ben kalktım onu yatağımıza aldım. Masaj yaptırmaya başladım. Sonra yatak odamıza köpeğimiz geldi. Nasıl içeri girebildiğine şaşırdım. Baktım kapı aralık. Kalktığımda kapıyı kapatmamısım dedim. Köpeğimiz oda da oynamaya başladı. Sonra kendimr geldim ki; ben yatakta yatıyorum, oğlum beşiğinde ağlıyor, kapı kapalı ve ortada köpek filan yok🙈😖🤣