Sedef07 Arkadaşlar öğle uykusunda bezi kestim bugün. Şimdi uyuyor ama uyumadan önce ne yaptıysam yaptıramadım çişini. Bugün 4. Günümüz ilerlememiz gereken yerde geri gidiyoruz. 2 gündür asla yapmıyor lazımlığına. Bugün öğle uykusunda bez bağlamadım. Ama akşam yatmadan önce inatla süt istiyor süt içiyor nasıl başa Çıkıcam bide gece 3 sefer falan su içmeye kalkıyor. Nasıl yapabilirim???
Civciv222 Sedef07 bizimde 4. günümüz bugün kızım 23 aylık burdan ilerlemeleri birbirimize aktarıp destek olalım istersen bende öğlen bez takmıyorum gece uyuyunca takıyorum.gece de çok sıvı vermiyorum sende sütü sulandir belki fazla istemez öyle
Civciv222 Sedef07 bende zor oturtuyorum lazimliga suyla köpükle falan oynatıyorum telefon veriyorum eline
1bebek1annee Ben de dün başladım oğlum 24 aylık. Bezi çıkardım ve gece gündüz fark etmeksizin takmadım hiç,dün birkaç kez altına birkaç kez de tuvalete yaptı çişini ama bugün daha iyi gidiyoruz henüz 1 kez altına kaçırdı.
1bebek1annee Civciv222 gece uyuduktan 2 saat sonra çişe kaldırdım çok ağladı uyumak istedi direndi ama 20 dk sonra yaptı çişini sonra direkt uyudu. 4 saat sonraya falan alarm kurdum kaldırmak için ama gittim baktım yapmamış çişini kuruydu kaldırmadım o yüzden. Sabah da 7 gibi uyandı uyanır uyanmaz anne çiş dedi gittik hemen yaptı çişini.
Civciv222 1bebek1annee ya ben tam anlayamadım gece ne zaman yapıyor çişini saatleri hiç uymuyor bi bakıyorum kuru bi bakıyorum yapmış nasıl olcak gece bilmiyorum önce gündüzü hallederim inşallah
1bebek1annee Civciv222 gece onu anlamak biraz daha zor tabiki ama gündüz tutmaya ve tuvalete gitmeye alışırlarsa sıkıntı kalmayacak bence. Bi de bi yerde okumuştum bebekler çiş yapmak için uyanırlarmış,kesintisiz uyumaya başladıklarında çiş de yapmayacaklardır dolayısıyla.
Civciv222 1bebek1annee yani düşünüyorum pes mi etsem diye ama sabretmeye çalışıyorum özellikle kaka geldiğinde panik olup ağlaması beni çok yıpratıyor atlatırız inşallah
1bebek1annee Civciv222 zorlu bir süreç olacağını ve sabır gerektirdiğini herkes söylüyor. Sabırla atlatacağız inşallah,kolaylıklar diliyorum🙏🏻