Sebru tahmin ediyorum. Gece uykuları çok bozulmuştu bizim 10.ayda . Gece defalarca uyanırdı, gazı var gibi kıvranır ağlardı, bazen ağlama krizi ile bazen de çığlık çığlığa uyanırdı… ilk bebekti, tecrübesizdik… eşimle ilişkimizde gerilmişti dolayısıyla. Çok, zordu çok… Allah yardımcınız olsun. Hepsi geçiyor, yaşından 1 ay kadar sonra yemede uyumada çok güzel düzene girmişti bizde. Üstelik çok sorunlu bir ilk yıl yaşamamıza rağmen. Sizinde öyle olacaktır inşallah…