Merhaba hanımlar bebeğim 10 günlük oldu fakat doğum sırasında sol köprücük kemiği çatlamış 🥺 kolunu çok oynatamıyor. 2 farklı ortopedi gördü 10-15 güne kaynar dedi ama hiç farkı yok gibi ilk günkü gibi başına gelen yada bilen var mı 🥺 nasıl oluyor iyileşir mi 🥺🥺