Oğlumda gelişim geriliği fizik görüyoruz 15 aylık koltuğa koyunca güzel sıralıyor onda sikinti yok istediği yere dönerek yada surenerek gidiyor tabi biraz ağır sürünüyor. Bayadir emekleme çalışıyoruz oturduğu yerden kendini öne eğip uzandiriyor emekleme pozisyonuna koyuyoruz öylece durup ağlıyor destek veriyoruz ama gitmiyo kafasını yere koyup indiriyo kendini bende emeklemeden yurusun güzel sıralıyor diyorum olmaz diyor yürüdüğünde onu sürekli yerden kim kaldiricak
emeklsyip tutunup kalkmayi yapmadığı sürece direk yürümesi iyi değil diyor ama oğlum ne tutunup kalkmayı nede emeklemeyi yapmiyo direk yürüme odaklı aranızda emeklemeden yürüyen çocuğunz var mı varsa yurudugunde yerden kendisi falan nasıl kalkıyordu ?