Topisko 😂😂bunlar sendromun normalleşmiş belirtileri aynı bende öyleyim işte 😂bide aşırı iştahsız oda çok zor valla hepimize huni falan ne varsa lazım 😂😂
Kumsalbebek1
Kumsalbebek1 valla kafamda deli sorular tam rahat edince tekrar bida uğraşmak var şimdi kuzum 2 yaşında bana çok ihtiyacı var şimdi olsa hamilelik o bu şu var sonrasında bebekten dolayı mecbur o geri planda kalır yani çok zor en iyisi 1 diyom 😂😂