Erkekannesi_1 Doğum yapalı 24 gün oldu normal doğum yaptım dışta 3 dikişim vardı düştü şuan aynayla baktım dikişimin olduğu yerde yağ bezesi gibi 3 tane içi beyaz yuvarlak şeyler var nedir sizde intihap olabilir mi bşrde doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittim daha sonra ne zaman gelmem gerektiğini söylenmedi birde iç dikişlerim var muayene etti eliyle düşmemiş demişti ozmn birde 40çıktıktan sonra ilişkiye girildiğinde ağrı oluyor mu ben hiç cesaret edemiyorum dikişlerime bakarken bile elim ayağım boşalıyor
Tazeanne6262 Erkekannesi_1 aynı durum bendede var dikişlerimin olduğu yer çok sert çok açıyor beze gibi bir şey var bende doğum yapalı 18 gün oldu hiç düşmeye niyeti de yok gibi iç dikişlerimin
Mervee0227 Erkekannesi_1 Acı hissediyor musun yanma vs bunlar var mı benim dikişlerim 12 günde düşmüştü hepsi Acısı falanda geçmişti Cinsel birliktelik olunca hiç kendini kasma acıyacakmış gibi düşünme öyle düşününce acıyor çünkü biraz psikolojik bi durum
Mom_babyy Erkekannesi_1 enfeksiyon kapmışsin bence bana öyle söylenmişti sarı bir akintiydi antibiyotik kullandım bide vol hol su içmenin söyledi doktorun gel demesini bekleme sen kendin kontrole git ben hep öyle yaptım
Deletedmom_117 Erkekannesi_1 bende bakarken korkuyorum elleyemiyirum daha dün aynı dedigin gibi şişlik var gibiydi elledim aciyodu iç dikislerimde sızlama var Sanırım ilişki mevzusu biraz uzayacak gibi nasıl atlatırsın bilmiyorum😬🥺
Erkekannesi_1 Tazeanne6262 onun düştüğünü anlamıyoruz zaten canım doktor içten bakıyor o söylüyor 40 çıktıktan sonra gitmeyi düşünüyorum
Erkekannesi_1 Mervee0227 dışta olan dikişlerim düştü ama içte olanları bilmiyorum bazen içi ağrıyor birde bende bahsur var o ağrıyınca dikiş olan yerine vuruyor ağrısı
tazeannis_ Benim 45 gün oldu , cumartesi günü kontrole gittim 40 çıkınca gayet güzel demişti dikişler attı zaten bi sıkıntı yoktu, ilişkide de öyle bahsedildiği gibi ağrı falan oldu ama çok değil kasmadığınız sürece kendinizi
Erkekannesi_1 tazeannis_ kontrolü nasıl yapıyor Altan parmak sokarak mı en son doğumdan 1 hafta sonra gittin öyle yaptılar bazen keşke normal olmasaydım diyorum gerçekten zor sezeryanda 1 hafta ayağa kalkmak bu kadar şey yaşamam en azından
Mervee0227 Erkekannesi_1 Basür için krem var canım onu kullanabilirsin procto gylvenol 4 günde iyileşir İç dikişlerin düşmüştür onlar daha çabuk düşüyor çünkü Yanma vs yoksa içinde iyi olmuştur ama özel bölgenin toparlanması en kötü 6 ay sürüyor canım İyileşmiş olsa bile psikolojikman acıyacak hissi olduğu için hiç bir zevk alamıyorsun buda ilişkiyi kötü etkiler pozitif ol hiç bişey olmuyor canım merak etme
tazeannis_ Erkekannesi_1 hayır başka bişeyle rahim ağzına falan bakıyor can acıtmıyor oda zaten , bende çok korkarak normal doğum yaptım ama iyi ki yapmışım diyorum yani merak etme toparlanıyor eskisi gibi oluyor unutursun sonra zaten
Erkekannesi_1 Deletedmom_117 kaç gün önce doğum yaptın benim dikişlerim düştü ama iç dikişlerimden haberim yok böyle pişik olursun ya öyle bir yanma var bende bahsurumda var dün 40 dk tuvalatenn çıkamadım resmen ilişkiye gelicek olursak çok korkuyorum nasıl olucak bilmiyorum
Deletedmom_117 Erkekannesi_1 bende korkuyorum bı ay oldu tam icierden habeirm yok benomde aynen yanma vs de var nasıl iyi olcak bilemedim
Erkekannesi_1 tazeannis_ nasıl başka birşeyle ben doğumdan 1 hafta sonra gittim parmakla kontrol yaptı bana canım acımadı ama insan inster istemez korkuyor
Erkekannesi_1 Melisa_yvz aynayla bakmıştım dış dikişlere içten olan görünmüyor zaten aynayla bak kaçtane olduğunu biliyorsan anlarsın zaten düştüğünü
tazeannis_ Erkekannesi_1 bende doğumdan 1 hafta sonra gittim parmakla baktı, 40 çıktıktan sonra ufak bir cihazla baktı rahim ağzına
Deletedmom_117 Erkekannesi_1 gitmedkm ama gitmeyide istemiyorum elleyecekler falan vicdansız vicdansız ayy
Erkekannesi_1 Deletedmom_117 ama bunlar olacak şeyler o çata çakmayı asla istemiyorum ama kontrol yapınca çıkartıyorlar mecbur yine