livanurvealpinannesi61 ferritin 18.9
D vitamini 20-50 referans aralığı bizim 55,40
Çok mu yüksek bana normal geldi aslında b12 de 700 lerde 😌
Aysegul93 onu bizde biliyoruz ömür boyunu konuşmuyoruz şu an bahsettiğimiz bebek 1 yaşında daha
Ygmrcm aynen haklısınız 😌
Birberenannesi evet yukarıda bir anneye de yazın bırak kışın başla tekrar demiş doktoru
Benim de aklım d vitamininde kaldı olmazsa birkaç ay sonra tekrar danışırım tamamen bırakmak içime sinmedi açıkçası 😊