Mamavih https://imgyukle.com/i/rG8Bi1 1 gün ateşi oldu 38.9 gördük. Ek gıda hiç yemiyor 2 kez ishal gibi kaka yaptı hiç çiş yapmıyor. Sürekli huysuz mızmız acile gittik dün probiyotik verdi bir de pronax s fitil. Sürekli emmek istiyor
papatya_1125 Mamavih Geçen bir tane hanım böyle resim atmıştı hocaya hoca muayene gerekir resimle teşhis koymak doğru değil demişti. Ellerinin içinde ve Ayaklarında var mı Bu ilaçları kullandıktan sonra mı oldu acaba
gltkntugce Mamavih bizde de olmuştu 6. Hastalık 3 gün boyunca ateş sürdü ateş bittikten sonra kırmızı benekler oluştu sizin de öyleyse eğer 6. Hastalıktır
Melikeeerabia Mamavih bizde aynı durumdaydım 2 gün hastanede kaldı sıvı takviyesi aldı asla yemedi şükür taburcu olduk düşmeyen ateşi vardi
gltkntugce Tosbikkkk tedavisi yok biz ateş için calpol verdik sadece zaten ateşten sonra döküntü olup geçiyor. Ama iştahsızlık da çok oldu bizde o da zamanla azaldı