Minnakbebeannesi benim oğlum hiç emeklemedi. 12 aylıkken adımladı. 13 aylıkken tam yürüdü. Ben de senin gibi takıyordum emeklemiyor neden diye soruyordum i. Hatta yürüdükten sonra bile yere düşünce dizlerinin üstüme kalkmıyordu. Ellerimizi istiyordu kalkmak için. 14. Ayına kdr yerden biz kaldırdık. Çocuk dizlerini bile yere koymuyordu düşün ama yürüyordu 😃 doktora sordum çok telaşlıydım normal falan dedi. Sonra düştüğü yerden kalkmayı öğrendi. 15 aylıkken emeklemeyi öğrendi hem yürüdü hem emekledi ama geç yaptı emeklemeyi 😄 bazı çocuklar böyledir. Ve şu an oğlum amuda kalkmadığı kaldı bi tel düz duvara tırmanıyor üzüldüğüm günlere yanayım 😄 hiç takma emeklemek bi gelişim basamağı değil. B basamağı atlayıp direk yürüyecektir Daha sonra emekler bizimki gibi… ben de şimdi kendime takacak yeni bi şey buldum konuşmuyor 😃 23 aylık olduk neredeyse ama hala dediklerimizi tekrar etmiyor ne zaman konuşacak diye bekliyorum endişeyle