Deniizzz01 sağlıklı ve yeme konusunda sıkıntı yoksa zamanla kilo alır inşallah
Ama doktorunuz bu kadar kiloyu mesele ediyorsa keşke zamanında siz emzirirken mama takviyesi önerseymiş arkadaşımda inatla emzirdi mama vermedi şimdi çok pişman çocuk kilo alsın diye uğraşıyor aptamil vs içirmeye çalışıyor çocuk içmiyor 1 yaşına gelmiş hiç tatmamış tabi içmez
Yani doktor sizi önce teşvik etseymiş çocuk en azından daha küçükken takviye alırdı kilo da alırdı hoş ben de mama veriyorum gene zayıf genetikte önemli tabi benim kızımı sütler şişirmiyor çok