Kızlar bir hafta oldu başlayalı ama şöyle bir problem oluyor dışarda veya başka yerde asla tuvalet yapmıyor huysuzlanıyor istemiyor bez bağlıyorum öyle zorda kalınca dışarda bazen ama ona bile yapmıyor portatif lazımlık aldım vs ama yok yani eve gelince yapıyor ama sizce normal mi alışınca geçer mi bu durum