08092019yusevoyigit Kızlar bebeğim 2 aylık önceden altını açtığımda mutlu oluyor gülüyordu ama şimdi altını açtığımda çığlık kıyamet ağlıyor nefesi kesilene kadar hatta bezine dememle ağlamaya başlıyor normal mi bu neden olur
Bisaniyebakarmisin Evet canim , ağlar çok normal. Benimde senin dediğin ayda ağlamaya başladı.Bi dönem geçti oh dedim. 6 aylik şimdi gene ağlıyor. 😂