Merhaba Anneler Maltepe’de oturuyoruz ve 18 aylık bir oğlum var ebeveynli ya da ebeveynsiz (şuan uzun süreli duracağını sanmıyorum ) kurs aktivite gibi diğer yaşıtları ile sosyalleşebileceği bir oyun grubu , okul , kreş arıyorum önerisi olan var mıdır dönüş yaparsa sevinirim